Tillägg

Nu har jag lite mer saker som jag skulle vilja lägga till på min önskelista som jag skrev för ett tag sedan.

- En cd-spelare som man fäster på väggen (just nu har vi min gamla cd-spelare som enligt mig hörde till en ungdom. Vi börjar väl närma oss vuxen ålder nu?)
- Kitchen Aid (eller liknande matberedare)
-
Gympaskor (om jag inte hinner köpa det själv)
-
Proactive

Var det inte mer saker än så?
Fick för mig det.

Men hur som helst, listan växer som sagt med tiden, så det kommer säkert komma fler sånna här inlägg. :)


Typ en sån här CD-spelare. Svart skulle gå fint på vår svarta vägg i "allrummet"


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra önskelista! Fyller du år snart? Jag gillar också Marie-Antoinette galet mycket. Har du sett att de har lagt in ett par rosa converse skor i raden av en massa skor som marie antoinette kollar på? Lite roligt :)

2010-10-21 @ 20:13:53
URL: http://avogueidea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo i filmen :D kolla nästa gång. Haha på så vis, men det är ju jättesmart. :) Själv fyller jag år snart och håller på med en önskelista först till det sen får det bli till jul.

Hjälp mig gärna att vinna en outfits tävling, mer info finns på min blogg :)

2010-10-21 @ 20:52:40
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0