Tvättdate Med Becca

Min lediga helg är äntligen här! 14 dagar har gått nu och det roliga är att jag inte ritkigt har fattat att jag är ledig.

Idag blir det inte byte av däck. Enligt vädret ska vi ligga på plus hela helgen, så då kan B byta på måndag. Det gillas, för det blev lite stressigt i alla fall, då jag vaknade kl. 12 idag.

Jag ska dricka mitt morgonkaffe och sedan åka och handla. Jag ska laga lite matlådor till B som han kan ha medan jag är borta. Tvätta ska jag hinna med idag också. Men det blir en tvättdate med Becca. Så till och med tvätten blir rolig!


Nu ser jag verkligen fram emot imorgon.
All Hallows Eve ute på landet. Vi får se vad det har att erbjuda! :)

Lånad Bild



Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0