Förstår Ni Abstinens Nu?

Känner att jag börjar få lite London abstinens nu. Det är dags att bege sig igen nu snart.
Det går inte att beskriva hur bra jag och J hade det sist vi var där och jag vet att det skulle bli en lika stor hit att åka dit igen. Min dröm skulle ju vara att åka dit och julshoppa. Men som vårt schema ser ut nu så tror jag inte att det skulle funka.

Åh, jag vill, jag vill, jag vill! :)

Här kommer lite bilder från dom senaste gångerna jag vart i London.

London 2007


Mamma och jag åker till London för att gå på Fifteen. Jamie Olivers första restaurang.

Jättemysigt ställe var det.

Där vi fick en varsin välkomstdrink. Apple Sour-liknande sak.

Maten var hur god som helst och efterrätten ville man inte skulle ta slut. Maräng med hallon.

Jag och mamma efter en lyckad kväll.

Shoppingen för oss bestod av bl.a. Fortnum & Mason PLC.


I den vita porten som ni ser till höger, där bor Sting när han är i London.

London 2010


På väg till Tower of London hittade vi ett enormt solur.

Framme vid Tower of London.

Lunch på det blev KFC

Jag posar lite.

Johanna skulle egentligen bara sätta på sig solglasen. Men fick med sig kameran ockås!

Tower Bridge

Johanna var kartläsare idag.

Medan jag var rädd för dockor.

Sanna phone home igen! :)

Starbucks, den obligatoriska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0