Lysekil Bland Det Finaste Jag Sett!

Gårdagen spenderades i en bil. Vi satt från säg 15 till ungefär 22. Det var en ganska lång resa men helt klart värt det. Lysekil är verkligen hur mysigt som helst.

När vi kom hit så korkdes en vinflaska upp för min och Dannes del. Medan övriga drack lite öl, till det serverades falukorv och makaroner. :)
Det smakade så gott! Haha..

Efter det gick vi ut på en promenad, en strandpromenad. Vilket var bland det finaste jag sett på länge. Huset vi bor i ligger typ granne med vattnet och strandpromenaden var som från en annan planet. Vi pratar stora fina hus som ligger bara på andra sidan vägen med utsikt över havet. AAAH!
Det går inte att förklara. Jag ska försöka ta lite bilder så ni får se.

Idag var vi och åt frukost på ett jättemysigt café som ligger inne mitt i smeten av gamla fina hus.. (Vet inte om jag kommer kunna förklara hur fint det är här)
För att vi nu ska förbereda oss inför ikväll. Ser fram emot det jättemycket. Kräftorna är fiskade och ligger i kylen och det som saknas är bara att ta oss till den lokal vi ska vara i.

Ska återgå till vännerna som sitter ute i stora rummet. (Vi har en lånelägenhet som är större än den jag och B bor i)

Skriver mer senare ikväll eller imorgon!!

Puss på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0