Ruby Red

Jag har inte hunnit få upp bildern än. Jag är ledsen. Däremot vill jag visa vad jag har införskaffat!!

Det var dags att byta telefon, min är enligt mig, heeelt värdelös. Jag har haft den en stund och jag har lite tid kvar på mitt gamla abonnemang. Men det var som sagt helt klart dags att byta från den här:




Till något som inte bara är plast och som är lite mer idag. Jag ville ha en Iphone, men den jag köpte kändes lite mer flickig. Jag gillar den asmycket. Det är lite synd bara att jag råkade avbryta konfigureringen. Men det fixar jag under dagen.

Men you like?





I know I do!


Kommentarer
Postat av: aino

Dålig uppdatering här känner jag ;P puss

2010-09-24 @ 15:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0