Fått Mycket Gjort!

Tack fina Jessica som stannade kvar en timma idag och hjälpte mig inför besöker imorgon!
Du är en pärla skaru veta!

I och med att vi får besök från HK imorgon har jag velat städa - det har jag velat göra i en vecka nu men tiden har inte alltid räckt till. Idag stannade Jessica kvar så att jag kunde städa undan en del. Jessica har även hon städat!! Grymt bra jobbat!

Nu känner jag mig tröttare än tröttast och det kan ju vara bra i sig, då jag har haft svårt att somna flera nätter i rad nu. Jag kanske kan somna i tid ikväll då?! *hoppas*

Ska få i mig lite mat, sen skriver jag lite mer...


Om man kunde känna sig såhär snygg varje dag - nu är jag bara en trött slöhög!


Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0