Här sitter jag för mig själv med musik i ö...

Här sitter jag för mig själv med musik i öronen. Lunch, men vet inte vad jag ska äta än. Har sett samma man komma på sin cykel varje dag den här veckan. Blir det en kebab med extra sallad idag igen månne? En tjej på inte många vårar kom precis och frågade om hon kunde få en cigarett av mig. Även om jag är dum nog att inte förstå att det är skadligt för mig så vet jag att det är det för henne. Så nej! Kameran är med i min väska, kläder för ikväll i en påse och 200:- i plånboken. Ikväll efter jobbet blir jag kidnappad av söta Sara. Ska bli spännande!


Kommentarer
Postat av: keni

sv: tack

2011-08-18 @ 23:52:09
URL: http://dgproductions.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0