Önskelistan I År

Jag lever för julen, det är verkligen den mysigaste perioden på året. Snart är den här och jag känner att jag har massa att göra innan det är dags att slå sig ner kring julbordet.

Igår kom B:s sista julklapp. Jag ska snart slå in dem, så att jag minimerar risken att han hittar dem. Han skickade en önskelista till mig för någon vecka sedan - så jag har haft lite att välja mellan. Vad han inte vet är att jag har köpt lite andra saker. :)

Min egna önskelista:

Skola:

Tourism Management - Skolbok
Försäljning och Affärsmannaskap - Skolbok

Kläder:

Koftor/tjocktröjor
Jeans/Finbyxor
Skor - mina converse är sönder så gärna ett nytt par stl 35-36 svarta

Övrigt:

Smink - presentkort så att jag kan köpa nytt, måste, måste, måste!
Ny väska - min har gått sönder för att jag slitit den med hälsan
Presentkort på IKEA
CD-skivor - WL och sedan Ronan Keatings - Duets


Som ni ser så önskar jag mig en del. Skolböckerna har jag önskat mig av mamma och pappa. Det dyker upp nya saker nästan varje dag. Vi får se om jag har varit snäll nog så att tomten har något i säcken åt mig också! ;)



(klicka på bilden för källa)




Jag vet att jag har varit ganska seg på att hålla bloggen rullande men just den här veckan har inte varit att leka med. Förhoppningsvis kommer jag igång lite mer på riktigt nu i helgen! :)

Puss på er..*

 


Kommentarer
Postat av: johanna

Vad tycker du om våran dans? Min dansklass? (se video)

2011-12-15 @ 22:46:34
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0