Nöjd Med Min Vecka

Visade den för min kollega, ja alltså inramningen jag gjorde av artikeln.
Självklart så glömde jag att ta med den hem.

Men jag tog en bild på jobbet som jag tänkte att jag kunde visa för er. Jag blev ganska nöjd men det tog en stund. I och med att den var ganska ojämt klippt så fick jag räkna om och räkna om. Gör om, gör rätt som man så fint säger. Men det är väl en baggis för en sann Gallerixarbetare?! :)


Självklart ska ni få se ett färdigt resultat - men det lär ta en stund.
Det är en del inramningar kvar och ni ska få se allt på väggen - men vi får försöka ta lite i taget.


Nu har den här dagen sakta börjat lida mot sitt slut och trots det att jag nästan sovit hela veckan så har jag bara lust att sova ännu mer nu. Men glada nyheter fick avsluta min dag och jag är nöjd med min vecka. Imorgon är jag ledig och ska inte göra annat än fixa här hemma.

Diskmaskinen är snart på plats. (jaja, efter ett antal månader) men skönt ska det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0