Helgens Event

I helgen har jag hunnit med en del.
I fredags var vi ute på Saddle and Sabre och åt middag. Vi firade Lillebror J och Lillasyster K's födelsedag men det var bara J som var med. Dom fyllde ju trots allt 18! K var hemma med sina vänner och firade.

Middagen var god och mycket blev det. Varje tallrik var fylld till max. Jag rekommenderar stället starkt, speciellt om ni gillar stek. Storasyster och mamma B åt lax. Vilket också såg väldigt gott ut.

Igår var det träning, dansstep. Varm blev man men det sköna var att man inte var helt slut efteråt. Imorgon blir det BodyCombat efter jobbet.
Jag var tvungen att hoppa in några timmar på jobbet igår också. Men det gjorde inte så mycket. Känns ganska skönt att ha så pass nära till jobbet ibland.
B, som i Becca, kom över en sväng på fika. Fast vi sagt att vi inte skulle fika.. Hehe..

Idag har det varit både brunch hemma hos pappa och sedan middag/barnkalas hemma hos syster. Trevlig helg har jag haft! :)

Men just nu sitter jag här och förargar mig över min skittelefon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0