Min Dag I Korta Drag

Ja, det började med att jag vaknade 11.30!!!
Men det kanske egentligen inte är så konstigt då jag gick och la mig ganska sent igår. Satt ju upp och letade resor.

Bestämde att jag skulle in till stan och fika med J. Men innan det behövde jag åka förbi jobbet en sväng.
Efter det åkte jag direkt hem till J och hämtade henne - nästa stopp XXL Bromma Blocks.
Då vi inte ritkigt hittade det vi sökte åkte vi istället in till Söder och fikade. Fåtöljen som alltid när jag är "hemma och hälsar på" då jag inte är hemma hos mamma eller pappa vill säga.

Det blev en lång promenad runt hela Söder, som avslutades med ett spontanbesök hemma hos pappa. Där min syster också var.

Efter det hem till Väsby - handla, laga mat och titta på film.

Nu är jag snart redo för sängen. Det verkar bli en lång dag imorgon. Men hur som helst är jag riktigt nöjd med min lediga dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0