Sommarsandalerna Är Mina

Igår innan jag tränade åkte jag förbi jobbet och skickade några mail som jag inte kunde skicka hemifrån. Jag passade även på att köpa ett par sandaler som jag hittat. Just den här modellen har jag letat efter i säkert 3 år - men jag har inte hittat den - förrän nu. Jag var inne på Eurosko och provade dom tidigare i veckan och frågade hur många dom hade i storlek 36. Svaret jag fick var att dom oftast inte får in så många i den storleken då det är ganska ovanligt att många vill ha den. Den här butiken hade 1 par. JAG MÅSTE HA!

Så jag la undan dom och sprang in och köpte dom igår. Jag är riktigt nöjd och tro det eller ej, men jag kommer lägga upp en bild på dem senare.

Nystart på bloggen innebär nystart på allt.

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0