Utveckla Mitt Fotande

Jag tänkte att jag skulle berätta vad min nästa projekt är innan vi åker till Grekland jag och J. (som blir ett annat inlägg)

Det är nämligen så att jag velat ha en systemkamera och det är något jag vet att jag kommer köpa innan semestern i sommar. Jag pratade en del med både pappa och B om att köpa en. Jag fick tipset att köpa hem fotoböcker där jag kan lära mig hur olika inställningar fungerar på en vanlig digitalkamera. Vilket skulle underlätta för mig när jag väl köper en stytemkamera.

Så nu sitter jag här och tittar på lite böcker som kanske skulle hjälpa mig.


Många av er bloggare fotar ju faktiskt en hel del och många ha en systemkamera.
Har ni några tips på hur jag ska lära mig lite mer om foto?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0