Våren Här För Att Stanna?

Helgen har jag spenderat med mina kompisar M, C och deras lilla son L.
Nästan precis där jag bor finns det en loppmarknad som har öppet på lördagar mellan 10-14. Dit gick vi igår och M och C hittade vad de letade efter. Jag gillar att gå på loppis, speciellt när det är lite fint väder ute. Jag kan inte förklara varför jag gillar det mer när det är finare väder ute men så är det, däremot är jag riktigt dålig på att hitta fina saker på loppisar. Det är oftast bara B eller hans mamma som hittar massa fint. Så M och C så klart!
Vi passade på att fika på Kardemumma innan det var dags att dela på sig.
 
Jag åkte in till stan och åt middag med mamma. Vi har inte setts på ganska länge, så det var riktigt mysigt att träffa henne igen. Vi åt middag på Ciao Ciaos uteservering i Hornstull. Det var verkligen härligt att kunna sitta ute och äta utan att frysa.
 
 
Vågar man säga att våren är här för att stanna nu?
Jag har spenderat nästan hela söndagen inne, jag har faktiskt lite småångest över det men måste man fixa här hemma så måste man. Tävtten är klar, maten för imorgon är förberedd och imorgon får vi besök. Planer ska smidas och jag ser verkligen fram emot det. Jag berättar mer om det imorgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0