Testlektion idag

Jag hade egentligen tänkt lägga upp lite bilder här idag. Känns som om det var ett tag sen jag uppdaterade på den fronten. Tyvärr så blev inte det fallet..

Idag har jag varit på min testlektion i Norrtälje. Jag var lite nervös på vägen dit och i början men sen gick det bra. Det var ju trots allt ett tag sedan jag körde nu och jag måste säga att jag är ju inte perfekt. HUVUDSAKEN ÄR att jag INTE krockade med något.

Enligt Anja som jag körde med idag kommer jag kunna ta mitt körkort inom ramen av dom 2 veckor jag ska vara borta. Däremot kanske jag kommer få vänta lite på min uppkörning.. Det är ju alltid lite väntetid på sånt.. Hehe..

Annars har vi bara fixat här med städning och bildtagning av lägenhet.
Hoppas Hoppas Hoppas!

NU, Lejon Kungen med älsklingen..! <3


Kommentarer
Postat av: Nadja.

Vad kul att det gick bra :D Och så tråkigt att vi inte kan göra tillsammans :) Men förhoppningsvis fixar jag körkort direkt efter studenten och då kan vi visa varandra vad vi kan.. hahaha!

2009-04-29 @ 07:54:55
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0