Vad har hänt sen jag skrev sist?

Jo, jag var ju och fikade med Amanda och Linda. Det var spontant och trevligt. Vi satte oss på ett café som hette "Chockladbollen" på St. Eriksplan. Där hade dom en väldigt god Chai-latte som jag verkligen tycker att ni ska pröva på. Det finns goda på andra ställen men jag tyckte att den här kändes speciell.
Där satt vi i ett antal timmar, så efter det var det dags för middag. Haha.. Vi gick in på en mysig kinarestaurang på Fridhemsplan. Som Linda sa, det är alltid gott att kunna smaka av alla och ris och sås är inget jag klagar på i alla fall! :P

Jag jobbade i måndags och är nu ledig fram till lördag. Det är riktigt skönt med tanke på att vädret är med mig lite i alla fall. Det är inte heeelt grått. Idag tänkte jag att jag skulle shoppa lite... Det var inte igår direkt!!!


Pusspuss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0