Första vinsten

Hej hej hallå alla!!

Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag var med i en tävling här på min blogg för några veckor sedan?
Tävlingen handlade om Minaya och hennes andra singel?

Mitt inlägg här!

Jag kan nu stolt meddela att jag är en av vinnarna i den tävlingen. Det måste jag säga känns väldigt roligt. Det här var första tvälingen jag varit med i med min blogg och jag vann!

Jag får hem singeln om några dagar antar jag. Haha..
Vad glad jag blev!

Tack så jättemycket Minaya!

För att komma till hennes blogg klicka här!


Skriver mer senare. Ska äta lite mat och sedan iväg och fika med Johanna.
Har ju varit och skrivit kontrakt med Väsby idag! :D
Är jätteglad!

Kommentarer
Postat av: Glasse

Grattis till vinsten. Jag vet inte vad du tävlat i för slags tävling men ändå... Vinna med sin egen blogg känns väl helt suverätn



Kram

2009-08-03 @ 21:05:23
Postat av: emelie

svar: ja det ska bli jätteroligt att åka till Washington! Längtar som bara den :)

2009-08-04 @ 00:18:33
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0