När är du här?

Dagen har varit lång även denna.
Körningen gick bra och jag håller tummarna för att detta ska gå bra. Jag hoppas hoppas hoppas!
Det vore så härligt att kunna säga dom små fina orden inom kort!!

Imorgon blir det också upp tidigt. Har massa som ska fixas..
Pappa kommer hit på morgonen, då blir det övningsköra. Säger bara plattan i botten!

Jag börjar undra när underbara Sophie ska dyka upp här i krokarna. Jag har för mig att hon skulle vara färdig här redan idag...?
Missuppfattade jag detta kanske?


Johanna är tillbaka från VMO och vi ska väl försöka ses någon dag i veckan. Det vore mysigt. Måste ju ta vara på den tiden hon är här. Kanske ta sig en titt på bordet som står och väntar på henne?

Ja, som ni märker är det ganska mycket som cirkulerar i mitt huvud.. Jag och B ska äta snart.
Så jag gör så att jag säger godnatt på bloggen nu, så hörs vi imorgon igen!

Pusspuss..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0