Uppdateringar

Äntligen ledig. Efter att ha jobbat 7 dagar i rad så har jag torsdag-söndag ledigt. Det är verkligen skönt.

I morgon ska (hoppas jag) ska några kompisar till mig och B från Väsby komma över på middag. Det ska verkligen bli kul för jag har inte träffat dom ordentligt sedan vår inflyttningsfest. Som var 25 juli. Det var ett tag sen det.

Vi pratade om att dom skulle komma hit tidigare i veckan, ska bara dubbelkolla med dom idag. :D

Planen är väl att vi ska vaccinera våra små vänner här också. Men Mr Mr sover fortfarande!!! Haha..

Det känns som att det har hänt en hel del på dom dagar jag inte har skrivit här. Jag är väldigt glad för Toves skull. Det här förtjänade du verkligen! :D

Min pappa är ju i Perth Australien igen. Han kommer hem imorgon och det ska bli riktigt roligt att träffa honom. Han har varit där så många gånger så det borde ränas som hans andra hem. Jag önskar att jag kunde få åka med honom någon gång. Det har B också sagt. Så det kanske kan bli av någon dag?

Vi har också pratat om att kanske åka med mamma och pappa till Grekland 1-2 veckor i sommar! :D
Det ser jag fram emot. Om det blir av. Men det lät positivt när vi pratade om det! :D

Nu ska jag försöka betala lite räkningar! *wohoo*

Ha de bra!

Pussa..*
Trackback
RSS 2.0