Anna 21 år

Som ni kanske märkt så har jag varit lite frånvarande på bloggen ett tag. Eller ja, jag har ju skrivit, men inte lika mycket som innan. Det är dels för att jag har jobbat men också för att jag har haft saker för mig.

Igår var jag på kalas hos en kompis på söder. Inte nog med att hon bor i dom kvarteren jag kommer ifrån. Utan hon är också husvakt för stunden, lite längre upp än där vi bodde. Det var som att vara på landet fast mitt på söder. Jag tror inte att det går att förklara hur fint det var. Man måste nästan vara där själv för att förstå. Ren idyll.

Det var roligt att träffa alla hennes kompisar igen, jag har träffat några av dom några gånger innan. Men hur som helst så var det roligt att träffa alla igen.

Elin, Annas syster, var där också. Det var sjukt länge sen. Anna, Elin och jag har känt varandra sedan dagis så vi har känt varandra sedan way back. Även fast vi inte ses så ofta nu och har sagt flera gånger att vi måste det, så tycker jag inte alltid att det känns som om det har gått så lång tid när vi väl pratar. Det är vissa uppdateringar som visar hur länge sen det faktiskt var.

Húr som helst så var det jättetrevligt att fira Anna igår, jag har tagit lite bilder på det fina födelsedagsbarnet, tårtan, gästerna och utsikten. Lägger upp dom ikväll..

Nu, iväg till sista arbetspasset!

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0