Lite info, inget speciellt..

Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar och det är väldigt skönt. Fick ett sms av pappa i morse: Här är det chockvarmt!
Man blir inte bara lite avis. Men det är inte bara därför det är skönt att bara ha några dagar ledig. Utan jag har haft väldigt ont i mitt knä dom har senaste dagarna. Det är inte bra för mitt knä att bara stå och stå hela tiden. När vi väl kommer till Grekland kommer jag simma några längor varje dag. Det kommer förhoppningsvis att mjuka upp mitt knä.

Pratade med Sophie idag också. Vi ska lämna missarna redan på torsdag. Vilket betyder att vi måste mysa lite extra med dom nu. Just nu ligger båda två och kramar om varandra (sovandes) vid mina ben. Så mysfaktor är inte alls svårt. :P

Tänkte att jag skulle plocka lite i lägenheten nu, så att vi slipper storstäda på torsdag. Besiktningen närmar ju sig. Det ska bli spännande.




Puss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0