Mysigt med vin i Väsby

Har haft en mycket trevlig kväll hemma hos Becca i Väsby ikväll. Vi har druckigt lite vin på hennes balkong och bara pratat och pratat. Vädret svek oss inte så vi kunde sitta ute hela kvällen. Jag hade mycket mycket trevligt. Det kommer bli fler sånna kvällar från och med 1 september! :D
Fast kanske inte ute på balkongen då? Hehe..

På vägen hem blev jag jättesugen på makaroner och falukorv. Det var jättelänge sen jag åt det. Så det är dags nu! Haha..
Stannade på Coop och köpte med mig lite hem. Så ska ställa mig och laga nu.

Var det någon som sa att man inte skulle äta efter kl. 19 på kvällarna?! :D

Puss..*

P.S. Sätt dig på tåget och kom ner hit!! Allt blir så mycket lättare om du kommer hit och letar!!

Kommentarer
Postat av: stina

Jag hade riktigt kul i göteborg och jag skulle absoulut vilja åka dit igen.. Men den här gången längre, det är synd att man inte känner någon där så att man kan bo hos han/hon när man är där. =) Vore perfekt.

2009-07-17 @ 05:33:58
URL: http://magiceye.devote.se
Postat av: Hanna

åh va mysigt! vart på kreta ska ni? ^^



trevlig helg! kram H

2009-07-17 @ 09:47:35
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Emma

Sv: Njaa, men du är rätt på, lite i alla fall. Munka-Ljungby ligger i Skåne, nära Ängelholm :) Kopplar det något?



Jag har endast varit i Norge, Danmark, Tyskland och England. Men då alla gånger gällande jobb så man har ju inte sett så mycket av det. Min sambo vill resa men endast till såna ställen där jakt är tillåten, eftersom det är hans stora dröm i livet. :)



Jag tar vilka jobb som helst, söker verkligen allt från skit jobb till lite finare jobb. Men måste ju fråga, kan inte få mer än 1000 nej :p

2009-07-17 @ 10:51:14
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0