Stinsen

Idag har jag och B bara åkt runt i bilen hela dagen. Vi åkte en sväng till Väsby och gick runt och kollade parkeringsplatser vid lägenheten. Bra att veta när man ska köpa bil snart.

Efter det åkte vi till Stinsens köpcenter i Sollentuna/Häggvik. I det centrumet hade jag mitt första riktiga jobb innan jag började på Sabis och sedan Gallerix. Sist jag var där hade dom precis börjat bygga om hela centrumet vilket betydde att halva centrumet var avstängt. Det var heelt otroligt att vara där. Ni kommer säkert tycka att jag är konstig som skriver så men må så vara, jag ÄLSKAR det centrumet.

Det var hur rent och fint som helst och det fanns jättemånga affärer, gamla och nya. Hade jag haft mitt körkort nu så hade jag handlat där varje gång. Vällingby Centrum släng dig i väggen!

Synd bara att man inte har så mycket pengar för då hade jag shoppat lite när jag var där. B hittade några skor som han tyckte att jag skulle köpa. Problemet är ju fortfarande ekonomin. Men jag måste säga det att min man har smak när det gäller kläder!! ;)

Det här kanske inte var det roligaste inlägget jag skrivit på länge men jag ville bara att ni skulle veta hur bra det centrumet har blivit!!


Fina, eller hur?
Trackback
RSS 2.0