Mitt Sista

Arbetspass idag!!!

Nu har jag äntligen semester igen!
Jag som har längtat så mycket. Egentligen längtar jag inte efter att vara ledig så, utan det är mer resan jag vill åt. Men jag tänkte att jag skulle sluta tjata om det nu.

Imorgon ska vi lämna ifrån oss våra söta katter, Sophie kommer hit med sin bil och hämtar upp oss. Så åker jag med och lämnar dom. Sitter med en stund så att dom känner sig lite lugna. Efter det blir det hem och städa för besiktningen som vi har på fredag. Vet inte riktigt när han dyker upp. Det blir också vin med Becca. Fira min semester lite. Så jag vet inte om det är så att jag åker ut till henne eller om ni är hos mig. Time will tell.

Sen på fredag är det dags för Harry Potter!
Det ska bli sjukt roligt. Jag har längtat väldigt länge på det här. Ni kanske tycker att jag låter som en tönt men låt mig då. Fast jag vet att jag inte är ensam om att längta!

Är det någon som kommer se filmen ikväll?

Puss..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0