Hyllning till mina kollegor!!

Pratade med en av mina kollegor och vän igår, hon tyckte att jag skulle skriva om mina vänner här. Så nu tänker jag faktiskt göra det.

Jag började på Gallerix för lite över ett år sedan. Det här är alla som har jobbat med mig under den tiden!!




Anna, min chef. Hjälpt mig med det jag kan idag. Grym på att grilla. Tack igen för den goda maten vi fick på middagen.
(klicka för större bild)




Jag hann bara jobbar något pass tillsammans med denna tjej. Men på den lilla tiden lärde jag känna en väldigt rolig och glad tjej, Linda. Ni kan även här kolla in hennes egna blogg.
(Klicka för större bild)




Rani, alltid lika glad när man jobbar med honom. Glädjespridare på jobbet. Rani, nu måste du kolla min blogg! :P Haha..
(Klicka för större bild)




Här har vi Sandra och Tove. Sandra är inte bara en av mina kollegor, utan även B's kusse. Hur jag fick reda på det här? Det var genom Tove, (tjejen med röda filten) som är bästa kompis med Sandra. Vad är oddsen för det?
 Ska bli roligt att bli kollegor igen Tove!
(Klicka för större bild)




Underbara Sofie, som jag jobbade med i Mörby. Som kommer bli så glad över det här inlägget! ;)
Tycker dock att vi borde ses mer!
(Klicka för större bild)




Johanna, ännu en glädjespridare på jobbet. Kommer alltid med uppmuntande "Ska vi luncha idag?"-förslag.
Grymt gullig tjej.
(Klicka för större bild)




Det är fullt ös i den här tjejen. Spontan tjej som löser dom flesta problemen.
Jag säger bara: COME ON CANVAS!!
(Klicka för större bild)




Lassas, underbar tjej. Hur snäll som helst. Ställer alltid upp i med och motgångar. Låter som en vigsel. Hehe..
(Klicka för större bild)




Dick som nyligen började hos oss har kommit in i gänget på en gång. Riktigt rolig prick.
Någon som känner igen honom..?
Kolla igenom mina senaste inlägg med musikvideor!!
(Klicka för större bild)




Carro, vi har inte jobbat så mycket, men en riktigt go tjej!!
(Klicka för större bild)




En tjej som alltid är positiv till allt. När är det ni ska till Thailand??
Jag måste hinna skriva ner lite tips!
Söt som få!
(Klicka för större bild)


Det finns en som jag inte har någon bild på och det är Stefan. Så honom får jag hylla såhär!
Men bara så att du vet Stefan, någon dag har jag en bild på dig och då är det kört! ;)


Kommentarer
Postat av: sofiiie

fiiint du gjort gumman!!=)

2009-06-19 @ 23:56:13
Postat av: Sanna

Tack så mycket! :D

2009-06-21 @ 01:18:24
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0