Underkänd!

Den stora finalen idag... Gick inte bra..
Uppvärmingen gick jättebra, men själva uppkörningen gick inte alls bra. Det tog hårdare än vad jag trodde det skulle göra. Fast som jag sa till alla igår, om jag inte klarar uppkörningen så är det inte meningen att jag ska vara ute på vägarna än. Synd bara att den tanken inte fanns när jag fick höra: "Idag blev du inte godkänd."

Jag ska ta om några lektioner och har redan bokat om min uppkörning. Jag ska absolut fortsätta köra med Linda. Hon är heeelt klart den bästa lärare jag har haft.

Vad har hänt annars då?
Jo, vi var hemma hos Anna i lördags och det var mycket trevligt. Jag sa ju att jag skulle ladda upp lite bilder men tyvärr så glömde jag kameran hemma. Vi åt god mat och hade mys ute på altanen. Efter det skulle vi ut, jag hade glömt min plånbok hemma, så jag, Johanna och Angelica gick hem hit och hämta den. Sen kom vi bara till Fridhemsplan, vände hem och sov! :P

För övrigt så har jag sjukt ont i min sista visdomstand som är på väg upp.. AAAAJ!

Skriver mer sen!
Pussa..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0