U2 i Augusti!?

Hur sjukt är det inte att man har längtat hem till sin blogg?
Det är väl så det ska vara egentligen. Menignen är ju att man ska hålla bloggen rullande så gått det går. (och det ska komma från mig?)
Men hur som helst.. Bloggen är ju något jag har skapat och därför är det på mitt ansvar att den uppdateras!
Det är inget som mina kompisar ska behöva påminna mig om. Det här är inte direkt första gången.

Idag kom Johanna över till Kista och lunchade med mig. Bjöd mig till och med. Tack gumman!
Har varit en ganska lugn dag på jobbet. Runt 8 rullade Rani in genom dörrarna. Jag måste säga att jag inte är förvånad över att han tittar in längre. Det börjar bli en vana. Haha..
Det roliga var att han bjöd på middag..

Jag har dessutom varit lite depp dom senaste dagarna. Kanske ni märkte på mitt inlägg igår. Jag har nu konstaterat att det är PMS som talar.
Hörde av mig till B under dagen och han fick mig direkt på bättre tankar. Han hade tydligen planerat att vi ska till Göteborg i Augusti och se U2... Vår bilmusik!!

Det vore huuuuuuuur härligt som helst!
Bara vi två.. Miniweekend!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0