Becca färga mitt hår

Igår var Becca och Robban här. Jag och Becca hade bestämt att vi skulle ses eftersom det var så sjukt länge sen. Det slog väl oss ganska fort att det var länge sen vi träffades alla 4. Så vi bjöd över dom på vad som skulle vara en fika men som blev en middag.

Vi åt Bs egen specialare.. Hans spagetti med köttfärssås. Långkoket. Det var jättegott!

Efter maten färgade Becca mitt hår. Då vill jag berätta en rolig sak.

Jag läste aldrig på kartongen vad det var för färg. Utan jag trodde att jag tog den mörkbruna som jag alltid tar när jag ska färga. Det var inte förrän Becca kallat mig för smurf (i och med att geggan var blå) och jag hade spolat ur håret som jag läste på förpackningen att det var blåsvart!!!!!

Så för er som inte har sett mig än så vill jag säga att jag blev svarthårig. Först kände jag mig lite ovan.. Nu gillar jag det!

Visar bilder imorgon. För batteriet på kameran är inte laddade...

Men vi hade väldigt trevligt.. Det får vi göra om igen snart!


(Beccas student 08)

(Klicka på bilden för att komma till Beccas blogg)
Trackback
RSS 2.0