Fin Lägenhet!

Idag jobbade jag från 8-11. Hade bara ett kort pass idag vilket var skönt i och med att det började så tidigt. Jag åkte hem och mötte en B som vaknat ungefär en timme innan. Som jag berättat i ett inlägg tidigare så var vi ju på IKEA i lördags och köpte lite saker. Däribland ett nytt soffbord som har två riktigt stora lådor vid sidorna.

Detta monterade vi upp, eller B gjorde rättare sagt..

Jag åkte iväg till Sophie och Malin. Dom flyttade ihop nu i måndags och jag skulle få se deras lägenhet. Den var verkligen fin. En stor fin etta som ligger i Solna.
Vi fikade en hel del, åt massa mat och sen fikade vi lite till. Det var riktigt trevligt och jag måste se till att bjuda tillbaka snart!!!

Nu sitter jag och tittar på Gordon Ramsey. Snacka om synisk chef!!! Det gillar vi inte. Jag tycker att dom som inte tror på sina företag eller restauranger bör inte jobba kvar!

Han trodde inte ens att Gordon skulle hjälpa deras business. Nu sitter jag och väntar med spänning på hur fel den chefen har!



(Söta Flickor)
Trackback
RSS 2.0