Fy skäms Sanna

Jag har verkligen inte varit bra på att skriva här. Jag var ju sjuk där ett tag. Vet fortfarande inte vad det var jag drabbades av. *vilket jag inte tycker om*

Jag började jobbet med att gå på kurs. Om ni inte visste det så är det OTROLIGT ROLIGT att göra ramar! :D
Eller vad tycker du Lassas?

Veckan efter var ganska överväldigande. Jag var otroligt trött efter att ha kommit tillbaka. Nu känner jag mig pigg som en gris. :P
Jag har nämligen denna helg tagit tillbaka mitt privatliv. Hahah.. Jag har lixom tagit mig ut min dvala!
Med det menar jag inget "allvarligt", det var utgång både fredag och lördag.

Tack så otroligt mycket Nadja och Annina för en väldigt trevlig fredag-kväll. Kvällen (sena kvällen) började på Wokhouse och slutade sedan på Wallmans Salonger. Har ni varit där?
Det var hur trevligt som helst.




För att igår sedan gå ut en stund med Johanna från jobbet. jag tyckte att vi hade väldigt trevlig!
Vi gick till TGI i Kungsträdgården. Går ni dit måste, MÅSTE, ni verkligen pröva en Mojito. Sjukt goda!

Vi får försöka dra ihop något igen snart!



Så, nu vet ni vart jag har varit och varför jag inte skrivit så mycket. Jag skäms verkligen. Men nu ska det bli bättring på det.
Imorgon blir det middag hemma hos Natta och Rikard. Det ser vi fram emot!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0