Ledig imorgon

Idag har det varit ganska mycket på jobbet. Men det tycker jag att vi fixade ganska bra ändå Lassas.. Eller vad säger du? :P

Jag lunchade med Tora. Tora har jag inte pratat om tidigare. Men det är för att vi egentligen tappade kontakten lite efter gymnasiet. Det var en positiv överraskning när hon kom in på jobbet för några veckor sedan. Ingen av oss visste att den andra skulle vara där.
Det var riktigt roligt med en lunch. Det tycker jag verkligen att vi ska göra igen!

Efter jobbet var det middag hemma hos Natta och Rikard. RIKTIGT GOD MAT NATTA! :D
Kladdkakan var det inte heller fel på! Hehe..

Vi skulle titta på bilderna från Thailand. Det gjorde vi inte, så det får bli en annan gång. Men jag är helt inne på att äta middag ihop igen snart! :D

Hemma hos oss då kanske?!


    

(klicka för större bild)


Mer bilder kommer senare! :D

Pussa på er..*

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå vad härligt ni måste ha haft det där =)

Angående din kommentar till mig om klänningen så tycker jag också att det var väldigt lågt, det är inte så att jag tar åt mig men det kändes bara rätt att inte visa den för alla längre.



Sköt om dig..kram

2009-03-05 @ 19:06:23
URL: http://youshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0