IKEA och sen fest! :D

Det blev aldrig någon utgång med Anna och Disa. Disa fick vi inte tag på och Anna blev magsjuk när jag pratade med henne i telefonen.. Stackars!

Hoppas att du mår bättre nu!


Idag blir det IKEA med B och Natta. Det ser jag faktiskt väldigt mycket fram emot.
Vi ska ju som jag skrev innan försöka köpa hyllor till vår garderop som också är vårt "källarytrymme". Sen är jag lite intresserad av att köpa ett vitrinskåp och ställa där vi har vår fåtölj. För er som har sett hur vi bor vet vart den står och att den tar så mycket plats i "vardagsrummet". Den ska vi antingen flytta ut till landet eller så ska vi sälja den. För att där ställa ett skåp som fungerar som både förvaring och barskåp! :D

CD-ställ och ett vinställ vill jag också köpa idag!

Vi får se vad vi hinner med och vad vi har råd med! :P

Innan vi åker måste vi ut till Väsby och hämta bilen.

Efter IKEA ska jag försöka hinna med en förfest hemma hos Linda. Jag har ju aldrig varit där. Vet inte om dom andra har det heller. Så det är lite som en inflyttningsfest för oss!



Trackback
RSS 2.0