Alla Helgona

Inte för att jag brukar koka ris i 40 minuter men det här riset ska det.. Ah!
Men eftersom jag har massa tid nu medan jag väntar, innan jag kan åka till Becca, så tänker jag att jag kunde skriva här.

Jag hade fått ett sms när jag vaknade idag. Känner mig väldigt glad att allt har gått bra. Har varit lite orolig. Men du är en fighter så jag visste ändå någonstans att du skulle klara av det. Ta hand om dig nu sötaste!

I helgen är det Halloween. Eller Alla helgona!!
Jag ska idag åka iväg till två som verkligen måste hälsas på. Becca kommer följa med mig. Det känns inte bra att jag har varit där så få gånger. Men jag vill ändå att ni ska veta att det inte betyder att jag inte tänker på er, eller att jag inte bryr mig. För det gör jag.
Jag önskar mer än något annat att ni båda kunde vara med oss en helg som denna. Det är ni, på ert egna sätt. Jag saknar er båda väldigt mycket och hoppas i alla fall att ni har det bra!!

Vad ska ni göra en helg som denna?
Själv jobbar jag hela helgen, så jag ska ta vara på idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0