Nyköping

Min dag med syster och hennes barn var jättemysig. Vi åt våfflor och lekte en massa. Sen tittade vi lite på film. (tror jag vet vad jag ska köpa till barnen i julklapp! :P)

Igår åkte jag hem till mamsi efter jobbet. Jag skulle köra henne och kollegor till Skavsta i Nyköping. Vi gick upp vid 3 inatt, så förhoppningsvis kommer jag kunna ställa tillbaka dygnet. Jag har ju som dom flesta vet en vana att sitta uppe hela nätterna. Jag tror dock att jag kommer somna lite senare i eftermiddag. Det blir nog efter att jag träffat Tessan. Vore ju synd om jag somnade under tiden!! :P

Fika i centrum och kanske Stinsen??
Vore trevligt tycker jag.

Nu efter att jag kommit hem har jag betalat mina räkningar. Hittar dock inte min räkning för skatten. Vet inte vart den har tagit vägen. Fick ju den innan vi flyttade, så den har försvunnit i och med det.
Har mailat och hoppas på svar ganska snart!

Nu, ska jag ta ett bad och inte somna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0