Dags att börja jobba igen

Nu har jag varit ifrån jobbet så pass mycket att det känns som jag varit arbetslös.
Dock jobbar jag inte så många dagar så det kommer kännas jättespeciellt.

Vad gjorde jag igår, vi var iväg och fixade våra nycklar. Killen som bodde här innan hade gjort flera kopior till oss, som tyvärr inte fungerade. Så vi fick göra om dom. Vi gjorde bara en. För just nu var det bara den nyckeln som inte fungerade. Men det är löst.

Vi gick ut en sväng med missarna ute i skogen. Det gillade dom, det kan man lätt säga. Dom hoppade runt bland gräset och träden och jagade allt som fanns att jaga. Inklusive svansen!
Jag tog inga bilder dock i och med att den är nedpackad fortf. men så fort jag fått upp den så blir det mer bilder.

J kom inte hit och målade igår heller. Han ringde vid 19.30 och sa att det hade strulat lite på jobbet, så han skulle försöka komma förbi på lördag. Jag hoppas att det är på dagtid han menar då?
Jag har planer och B jobbar.

Becca kom hit en sväng och sedan fick vi besök av J och K också. Det var otippat men det var mycket trevligt. Med sig hade dom Ben och Jerry som också uppskattades. Har ni inte träffat dom så rekommenderar jag det starkt! ;)







Ben&Jerry's Half Baked!!


Sen pluggade jag lite mer teori i badet igår. Samma sak nu i morse. Tar nog med mig boken till jobbet ändå. Känns lite dumt att inte göra det. Vill ju läsa så fort jag har möjlighet till det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart glassen satt fint=)

2009-09-03 @ 21:05:08
Postat av: Glasse

Hej hjartat, har inte pratat med dig pa lange nu. Det kanns konstigt. Jag ar tillbaka i KL igen efter fem otroliga dagar pa Tioman. Du kan val ringa mig nar du far tid.

2009-09-15 @ 13:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0