Brottby sen Söder

Idag skulle jag egentligen iväg på en rättegång, eftersom det är projektarbetet i kursen jag går. Det är bara det att jag inte orkar.
Det är inte bara ett projekt som ska in till lärare, utan det är även ett projekt att ta sig. Så istället tar jag det på måndag när jag är ledig igen. För då har jag dessutom inget planerat på dagen.

Utkastet för den här veckan har inte droppat in i min mail än, vilket gör mig lite konfundersam. Det kommer väl innebära "sitta-uppe-hela-natten-med-kaffe"-stund ikväll. Ämnet är Associationsrätt. Hm..

Nog om det.

Idag ska jag träffa Tessan, jag har inte sett henne på flera månader. Det var kanske 2 månader innan hon skulle föda och idag är Emil nästan 5 månader. Så iväg till henne ska jag. Mycket trevligt.
Tar med mig kameran och fotar lite, är dock inte säker på om hon tillåter bilder på E i min blogg. Men vi får se.

Middag med mamma ikväll. Hon har ju som sagt varit i Aruba i två veckor och jag ska hem till henne och äta antagligen Thai. Det äter vi jämt när vi ses och sen titta på bilder.

Det här blev kanske ett utdraget inlägg. Men jag känner att jag börjar få lite skrivtorka, så ni får stå ut tills jag kommer på något vettigare!


Mamma, när vi var i England 2007

(Klicka på bilden för att komma till mammas blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0