I'm feeling a little blue

Det har verkligen inte varit min mening att skrämma folk om att det skulle ha hänt något. Jag skriver alltid lite rubriker i min status för att locka folk att läsa min blogg. Jag ber om ursäkt om ni blivit oroliga.

Hur som helst..

Det finns ett ämne som heter kollodialt silver, det är ett ämne som hjälper mot diverse infektioner och som stärker ens imunförsvar. Det består av destillerat vatten och mikroskopiska silverpartiklar. Jag antar att det finns någon form av bruksanvisning eller bipacksedel eller liknande i och med att du kan köpa det inom hälsokost. Det brukar alltid stå vad eller hur man ska göra.

Det finns dock en man som verkar ha gjort lite som han vill. Han kallas för "Blue Man Paul". Han har tagit detta ämne varje dag, vilket i slutänden har resulterat i att han är blå.
Jag menar blå på riktigt.

Det gick stegvis så han märkte inget förrän hans vän frågade vad han hade gjort med sitt ansikte. Han har inte slutat använda det helt men dock i mindre doser.
Det har inte skett någon förändring i hans ansikte.





Det är synd om denna man, som har blivit utfryst och kallad en hel del saker. Även om man kanske känner att man inte ska överdosera läkemedel. Har jag fel?

"I'm feeling a little blue" har fått en helt annan innebörd hos mig!


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha, indeed! Helt sjukt det där. ;D

2010-04-15 @ 23:34:09
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0