Lite seg uppdatering

Jag har inte varit så flitig här över påskhelgen.
Det ska jag ta igen nu. Jag skrev ju ett inlägg om den senaste boken jag har läst. Hade suttit med den i ca 1 timma och så skulle jag precis publicera det.. Vad gör jag?
Jo, jag trycker på fel knapp och allt försvinner. Inte alls roligt!

Boken jag skrev om var i alla fall Jag Är Wanted - Alias David Larsson. Jag får återkomma med den texten senare iveckan..

Vad har jag på agendan?
Känner mig inte fullt så stressad efter att vi hade vårt samtal med the boss himself. Han hade en del bra saker att ta upp och det märktes att han varit med i spelet ett tag. Det var också skönt att han lät oss vara med och bestämma en del grejer, låta lite vara och ändra på andra. Men det är ju jobb som vanligt den här veckan, sista veckan på en rätt tuff månad. Veckan avslutar jag med att göra högskoleprovet på lördag. (Borde kanske plugga till det, eller ja, plugga och plugga, men kolla lite på) Wish me luck! Av förra provetresultatet är jag iq-badboll!
Pluggar jag inte till högskoleprovet ska jag i alla fall plugga veckans juridik. Skönt att inte vara ansvarig i veckan. Måste också försöka planera in att gå på en rättegång, det är projektet i kursen.

Jag och B ska göra klart vår lägenhet. Det har ju tagit en stund. Men bättre sent än aldrig. Vi har lite idéer på hur vi vill ha det. Ska bli skönt att få hit dom sista möblerna också. Eller bland dom sista. Får se om det åker upp lite bilder på hela kalaset sen också.


Lite uppdateringar, sjukt tråkigt, men det måste man ju ha i livet också! :P

Nu ska jag göra mig klar för jobbet!
Puss på er, vi hörs ikväll!

Pussa..*

P.S. B har fått tillbaka sitt körkort nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0