1 December 2010

Idag har jag pendlat mellan febrig, ledsen (hormoner så det bara skriker om det) och välmående. Så ja, det har kanske inte varit jätteroligt att vara B idag. Eller igår heller för den delen. Men ibland kan man bara inte hjälpa det!

När jag väl kom till jobbet efter att ha varit ledig igår, var allt bra igen. Men sakta, sakta känner jag att det kryper tillbaka. Jag hoppas verkligen inte att jag går och blir sjuk nu. Det här är dels den roligaste månaden att jobba på, det är mys vart man än vänder sig och jag har så mycket jag ska göra. Det får bara inte bli så!

Saker att se fram emot i december:

- Pepparkaksbak med min systers barn + firande av min syster som fyller år
- Glögg med några tjejer från jobbet
- Pappa fyller år och vi ska göra middag för honom och mamma
- Luciafirande i Globen med J och
B
- Adventsmys
- Förberedelser inför julafton - mat och bakande
- Julafton (både min och B's egna några dagar innan jul då han jobbar jul och den riktiga)
- Mellandagsrea i år kanske?
- Nyårsafton 

Vad har ni för planer i december?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0