Att Se Fram Emot

Det är från och med den här veckan som saker jag har sett fra emot sätter igång. Massa mys och roligheter med framilj och vänner.

Bara den här veckan:

- Hinna klippa och färga utväxten.
- Julmarknad med J
- Middag med fina vänner
- Luciakonsert i Globen

Det är alltså 4 av 7 dagar som jag har saker att se fram emot. Det gillas starkt. Om ni vet om någon bra frisör i Stockholmsområdet som inte är så fasligt dyr - slingor samt klippning - så får ni gärna höra av er. Som ni ser har jag haft en rejäl utväxt sedan min resa till London i juli (profilbilden). Då kan ni ju tänka er hur mitt hår ser ut idag.

Måste fixas innan jul. Så har ni någon att rekommendera så lämna gärna en kommentar.

Tack söta ni!


Kommentarer
Postat av: johanna

Katta på pubhuset!! jätteduktig:) hälsa från mig!

2010-12-06 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0