Före Och Efter

Hej på er där ute!

Nu känner jag att jag ligger efter lite i bloggandet. Inte minst med utmaningen! :S
Jag hade en jättetrevlig dag med J igår och efter det var jag så sjukt trött så jag diskade bara upp vår disk och gick och la mig. Tidig dag på jobbet idag ju!

Jag tänkte i alla fall börja med att visa bilder på mitt hår. För det vet jag att det finns några som vill se. Totalförändring från det slitna jag hade innan vill jag lova. Jag är sjukt nöjd.

Klippte mig på Hair Science i Kista eftersom att jag skulle jobba samma dag. Ganska lätt att ta sig till jobbet efteråt och eftersom det tog kortare tid än tänkt, så hade jag dessutom världens tillfälle att fördriva tiden.

Klippning, färgning och även ett Osis+ mattifying puder för 1300någonting. Måste säga att det var ett väldigt bra pris. :)



Före: Sliten och trött.. Ni får ursäkta! :P


Efter: Jag älskar resultatet. Men det ända var att dom alltid ska "locka håret" med fönen när jag säger att jag vill ha lite volym. Så jag satte upp det. Men vad tycker ni?
Mamma och pappa vet jag i alla fall kommer att bli nöjda! ;)


Kommentarer
Postat av: aino

jättefint!!

2010-12-11 @ 12:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0