Julstök

Idag har vi verkligen hållt igång från morgon till kväll.
Vi åkte iväg och handlade strax efter att jag vaknade i morse (B hade vaknat tidigare än mig) och sedan vi kom hem från affären, har lagat all typ av julmat man kan komma på... Okej, kanske att ta i. Men mycket har vi gjort.

- Köttbullar
- Revbensspjäll
- Vörtbröd
- Ischoklad
- Chocolate Chip Cookies


Nu det sista som skall göras är brända madlar. :)
Det tycker jag är något man dessutom kan ta med sig när man ska bort, om man ska bort, nu i juletider. Sen att jag inte riktigt känner att jag har huvudet med mig. Det är en helt annan femma! :P

Hoppas att ni andra har haft en trevlig dag.
I nästa inlägg ska jag visa julklapparna som öppnades här hemma tidigare idag. Jag är sjukt nöjd! Tack hjärtat mitt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0