Prova Solterapi?

Vilken dag, jag har varit helt slut hela dagen. Sov till 11.30 (mitt förra inlägg för tidsinställt) och gick upp och åt. Efter det somnade gick jag och B ut med hunden. Sötnosen kamoflerade sig med snö i ansiktet. Hur söt som helst.
När vi kom tillbaka hem tog jag ett bad i deras jacuzzi-badkar där jag somnade lite till. Efter att jag kommit upp ur badet la jag mig i soffan där B och hans bror redan låg. Lillebror hade somnat och jag var inte sen med att somna en stund till.
Vet inte vad det beror på, men är verkligen trött hela tiden - men efter en halv kopp kaffe som B gjorde åt mig så vaknade jag så pass att jag kunde ta mig till jobbet.

Det kanske är så att man ska pröva det här med solterapi.
Är det någon som har provat det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0