Ledigt Är Skönt!

Första dagen av tre som jag är ledig på!
Ritkigt skönt måste jag säga. Planen ser ut som följande - jag ska ta mig ner till centrum för att se om det finns något roligt på rean. Det är alltid skönare att gå på rea när man vet att man inte har en tid att passa. Springa iväg som jag gjorde härromdagen var inte alls kul. Jag hade en timma på mig att hitta något - ja men visst!

Sen kommer finaste J hit. Vi skulle egentligen ut och äta i stan - men det tar vi någon annan gång. Däremot är jag lite sugen på att inte laga mat - så kanske köpa med hem??

Vi får se hur det blir med det.
Sen har jag massa kläder från Nelly att kolla igenom också!
Det här kommer att bli en bra dag tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0