Tar Mig Tillbaka

Har ni skivor eller musik på annat sätt som ni inte kan lyssna på för att det får er att sakna, eller tänka på sånt som är glömt sedan länge?

Jag har sån musik. Som många av er vet så lyssnade jag en hel del på pop och pojkband. Även om jag inte var jätteung när den här artisten slog igenom. Så har han utan tvekan vissa låtar som får mig att tänka tillbaka på en tid som inte alltid är så rolig att tänka tillbaka på.
Det finns 3 personer som ploppar upp i mina tankar när jag hör den här låten, både på gott och ont. Hade jag skrivit det här under den perioden hade det inte varit så mycket glada tankar.

Idag vill jag bara säga bra saker. Det tar mig tillbaka till en jobbig period för mig, det vill jag inte sticka under stolen med men ingen ville någon illa och med facit i hand var det kanske det bästa för oss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0