Lunch, Tappade nycklar, Shopping, Hotell och Biljard!

Dagen igår var helt fullspäckad av saker.
Det var lunch med S på söder. Det var så fint väder så vi satt i solen hela dagen och bara njöt av god mat och kaffe på det. Väl tillbaka vid bile, efter en sväng inne i Skrapan, inser jag snabbt att mina bilnycklar saknas. Paniken börjar ta över!

Det var bara för mig att springa tillbaka till dom butiker vi varit i och även hem till S. Ingen lycka någonstans. Nu börjar tankarna på hur jag ska formulera det här till B. Vi har ju en extranyckel men jag behövde bilen där och då och det skulle kosta oss pengar att ordna.
När jag inte hittar dom någonstans springer jag tillbaka till Imperiet, där vi suttit och ätit.


Där var dom!!



Jag hämtar upp J vid hennes jobb och vi åker ut till Stinsen. Shopping för Grekland, mycket ekonomiskt och jag hittade vad jag letade efter. Känner mig mycket nöjd. Hittade till och med ett par ballerina som jag kan gå i utan att tappa ena skon. Mycket glad är jag!
Efter vår shoppingrunda åkte vi tillbaka hem till J och bokade hotellet för London!
Nu blir resan av och det vet vi till 100%.
Jag är mycket mycket glad! ;)


Kvällen avrundades med att fira av A som hade sitt sista pass på jobbet igår. Vi spelade biljard inne på Söder. Det var trevligt. Men jag kände mig en aning trött.. Har ju haft sömnproblem igen. Prestationsångest eller bara svårt att koppla av. Hoppas det tar sig!!

Ikväll blir det landet! Tillbaka igen söndag ellet måndag.
Datorn åker med, så ni slipper mig inte. Men kommer antagligen inte sitta vid den så mycket!!


Om vi inte hörs innan fredag så - GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!



Hotellet i London


Kommentarer
Postat av: J. -17 och mamma till Julius

Hej, vill bara meddela att du gissade rätt. Han kom ut den 20 juni! :)

2010-06-24 @ 11:39:39
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: Ctina

Hej Sanna!

Vill bara meddela att det dök upp en massor av gamla mail på min mail idag och att jag har svarat på ditt från i vintras! :)

2010-06-26 @ 20:20:57
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0