4 lediga dagar!

Jag känner att jag har försummat min kära blogg lite. Det har verkligen inte varit meningen men jag har fullbokat mig en del. Jag antar att jag har blivit så till mig av att vara ledig en längre period i taget att jag inte har koll på vad jag har bokat upp!

Jag ber er drabbade om ursäkt. Jag ska bli bättre på att boka rätt! :P *Gör om, gör rätt*

Vad har jag haft för mig alla dessa lediga dagar nu då?

Efter jobbet i fredags var det Kungsan igen med kompisar för att avsluta det hela på Dubben. Det var mysigt.

Lördagen var en dag med Becca hemma hos oss, B var iväg på grillning med vänner. Jag hämtade honom senare på natten - med all rätt. Han har ju hämtat mig alla andra gånger jag varit ute!!

Söndagen bjöd på en sambo som var bakis och sen en sväng till Sigtuna. Det finns ganska många drömhus där ute. Det är synd bara att man inte har dom pengarna.

I måndags var vår lilla plutta hos veterinären. Det var inte alls kul. Min lilla plutta kastrerades och går runt med tratt just nu. Hon gillar den inte, det gör ingen av oss. Zelda (den andra katten) är livrädd för Mysan just nu!

Pappa har varit över också. Det var roligt att han kom ut. Vi har ju varit väldigt dåliga på att bjuda ut folk men det ska bli ändring på det nu!

Avslutade hela med SATC 2!!
Vilken film.. Har ni inte redan sett den så spring och gör det direkt..! *Single ladies* Hahah!!!

Nu är det dags att sluta skriva, bara för att jag inte har skrivit på några dagar ska jag inte försöka kompensera det!!


Kommentarer
Postat av: becca

bra att du skrev kvinna jag har ju kollat var dag men icke. Så det gillar vi! =)=)

2010-06-10 @ 21:53:53
URL: http://rebeccahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0