Bra Dag!

Dagen har varit mycket härlig vill jag börja med.
Jag somnade ju som sagt väldigt tidigt och hade lätt kunnat sova vidare om B inte hade väckt mig vid 9.30. Men det gör inget, jag låg kvar i sängen i minst en timma till.

Eftersom vädret skulle bli bra även idag (kan det vara så att sommaren faktiskt är här?) så planerade vi spontant att grilla idag.

Vi var några stycken som åkte ner till Edssjön och hade med oss mat och engångsgrillar. Det var varmt och mycket mysigt. Självklart hade vi katterna med oss. (Som förövrigt tvärsomnade när dom kom hem)

Maten var god och sällskapet var trevligt.

Väl hemma igen provade jag och J kläderna som vi beställt från Nelly. Återigen blev jag missnöjd med kläder därifrån. Så klänningen som jag beställt för att ha på midsommar kommer jag skicka tillbaka. Däremot älskade jag tröjan!!

Förslag på London ligger ute på mail nu, så det kanske bokas till helgen. Jag känner att min dag inte kunnat bli bättre.



Hur har ni spenderat er dag?




P.S. Bilder kommer senare, min kamera laddade självklart ur och jag hann inte ladda innan vi åkte ut.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag älskar också att resa, Jag har jobbat här i 2 år nu, ska åka hem en sväng nästa vecka :)Det blir inte mycket resande nu då jag jobbar 6 dagar i veckan tyvärr.



Ahh Gallerix har jag varit inne i någon gång, de har de där söta nallarna?

2010-05-19 @ 03:19:01
URL: http://thaisweetchili.blogg.se/
Postat av: J. -17 och gravid

Sv: Ja vilket härligt väder! Hade 22 grader i skuggan igår, så sjukt skönt! :D

2010-05-19 @ 07:22:35
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: marre

Ja, jag jobbar där i 2 dagar till, tills jag flyttar till Alanya :) Jag ska jobba där som bartender och dansare på två barer :)



Haha, nää jag tror dig! Calamares.. helt ärligt, jag ryser bara tanken på att jag ens provade!



Vart ligger Zhakyntos?? låter nästan afrikanskt men antar att det är i grekland?

2010-05-19 @ 09:36:44
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Dennis

Det där med engångsgrill låter sjukt underbart. Det inte bara låter det, det ÄR det, sitta där på stranden och grilla, eller i en park. Lagom sugen jag blev på grillat nu...



PS Är fortfarande avundsjuk för att du var på Lady Gagas konsert, hon är så GRYM!

2010-05-19 @ 17:02:45
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0