Ett tips till dig!

Den här månaden är sista månaden på min kurs. Känns hur sjukt som helst.
Jag är dock inte så optimistisk ändå, jag tror nämligen inte att jag kommer att klara av tentan. Men jag har gett mig f*n på att försöka.
Ett tips till er som funderar på att plugga samtidigt som ni jobbar. Det är en riktigt bra idé. Jag har redan sökt en till distanskurs. MEN tänk på att om ni väl skriver upp er på en kurs, bör ni se till så att ni faktiskt har tid till det också. Jag har sen i december jobbat 100% och sen februari pluggat 50% på det. Kursen jag har valt är inte bland dom lättaste heller. Juridisk översiktskurs.

Pratade med min kära vän E igår. Hon går ju hela programmet. Hon sa att det bara är att plugga hela sista veckan innan tenta. Så det är vad jag har bestämt att jag ska göra. Hela sista veckan innan har jag bytt/gett bort mina pass på jobbet.
Schemat kommer se ut såhär:

Väckarklocka: 8.00
Plugga: 8.30-12
Lunch: 12-13
Plugga: 13-17 (18)

Sen får vi se om man kanske tar upp det igen efter middagen.

Efter att min kurs är slut ska jag njuta med J i Grekland i en vecka!! Wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0