Fly Away Home

Jag blir lite less på mig själv ibland. Jag skulle söka på en skåderspelerska, ni vet Anna Paquin som spelar Sookie Stackhouse i True Blood, på wikipedia. Hon var nämligen med i en av mina favoritfilmer från när jag var liten och jag hade glömt namnet på filmen.

Det är ju inte konstigt att om jag söker på "Sookie Stackhouse" på Google.se eller Imdb.com så fick jag bara upp massa info om True Blood. Vilket gjorde mig så frustrerad. Sen insåg jag att jag sökte på fel namn.. Haha..

Pinsamt!

Hur som helst, jag har inte sett den här filmen sen jag var mindre än 10 år. Men jag blev lite varm inombords när jag kom att tänka på den.


Kommentarer
Postat av: marre

Oj, hehe... det är ju inget illat menat och alla tycker ju olika. Det finns många som gillar dessa bilder men tyvärr är jag en av dem som tröttnat på att se samma bilder hela tiden.. Dina är säkert jättefina :)



Imorgon flyttar jag till Alanya!! NERVÖST!

2010-05-21 @ 21:15:18
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0